java

1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie



Dodatki




View the Project on GitHub

Laboratorium 10

  1. Napisz program Calculator posiadający metody o nazwie add sumujące 2 lub 3 liczby typu int lub double.

Przykład

Calculator calc = new Calculator();
int res1 = calc.add(1, 2);
double res2 = calc.add(1.0, 2.4, 3.4);
  1. Stwórz klasy Human oraz Boy ustawiając je w odpowiedniej relacji. Na przykładzie symbolicznej metody eat() zademonstruj działanie mechanizmu przesłaniania.