java

1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie



Dodatki




View the Project on GitHub

Laboratorium 12

  1. Napisz program porównujący książki, w tym celu:
    • stwórz klasę Book, posiadającą pola title, author, publisher, year
    • stwórz klasę, Library przechowującą tablicę obiektów Book
    • wprowadź do tablicy kilka egzemplarzy Book
    • zademonstruj porównywanie książek
    • wyświetl szczegóły porównywanych książek