java

1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie



Dodatki




View the Project on GitHub

Laboratorium 19

  1. Napisz program, który korzystając z bazy danych AdventureWorks wyświetli podstawowe dane 10. pierwszych osób (Person.Contact), którzy mają na nazwisko „Anderson”.
  2. Dokonaj modyfikacji powyższego programu, aby można było wyszukiwać osoby podając początek nazwiska.