java

1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie



Dodatki




View the Project on GitHub

Laboratorium 20

  1. Rozszerz przykład z robotami (klasy anonimowe) o robota witającego się w innym języku np. niemieckim.
  2. Napisz potrójnie zagnieżdżoną klasę:
    • każda z klas powinna posiadać atrybut typu int,
    • utwórz instancję każdej z klas,
    • wyświetl wartość atrybutu każdej instancji.