java

1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie



Dodatki




View the Project on GitHub

Laboratorium 4

  1. Firma chce przechowywać informacje o swoich pracownikach w systemie. Każdy z rekordów definiujący pracownika powinien zawierać poniższe informacje:

Zadeklaruj zmienne potrzebne do zachowania informacji dla jednego pracownika, używając odpowiednich typów danych. Używaj opisowych nazw. Wprowadź i wyświetl przykładowe dane.

  1. Napisz program, który wyświetli trójkąt równoramienny z 9 symboli praw autorskich ©, mniej więcej tak:
       ©
      © ©
     ©   ©
    © © © ©