java

1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie



Dodatki




View the Project on GitHub

Laboratorium 6

  1. Utwórz program, który zmienia datę urodzin w formacie DD/MM/RRRR (na przykład 29/04/2016) na trzy oddzielne teksty.

  2. Utwórz klasę ze zmiennymi egzemplarza height, width, depth, będącymi liczbami całkowitymi. Utwórz aplikację, która korzysta z nowej klasy, ustawia zmienne w obiekcie a następnie je wyświetla.