1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie
n = 2 matrix
--------------
1 2
2 3
n = 3 matrix
--------------
1 2 3
2 3 4
3 4 5
n = 4 matrix
--------------
1 2 3 4
2 3 4 5
3 4 5 6
4 5 6 7
Przykłady:
binary | decimal |
---|---|
0 | 0 |
11 | 3 |
1010101010101011 | 43691 |
1110000110000101100101000000 | 236476736 |