java

1 Wprowadzenie
2 Programowanie obiektowe
3 Zmienne
4 Typy danych
5 Operatory
6 Obiekty
7 Instrukcje sterujące i pętle
8 Tablice
9 Klasy, pola, metody
10 Przeciążanie i przesłanianie metod
11 Konstruktory
12 Porównywanie obiektów
13 Pakiety
14 Modyfikatory
15 Interfejsy
16 Wyjątki
17 Typy wyliczeniowe
18 Kolekcje
19 Java i bazy danych
20 Klasy wewnetrzne i anonimowe
21 Wyrażenia lambda
22 Strumienie



Dodatki




View the Project on GitHub

Zadania różne

Systemy liczbowe

Czy to prawda, że jeżeli dodamy do siebie liczbę wyrażoną w systemie dziesiętnym jako 10 oraz liczbę wyrażoną w systemie ósemkowym jako 10 a następnie odejmiemy od otrzymanego wyniku liczbę w systemie szestnastkowym wyrażoną jako 10 to otrzymamy wynik, który wyrażony w postaci dwójkowej będzie wynosił 10?

Rodzaje zmiennych

Należy napisać dowolny program demonstrujący działanie 3 rodzajów zmiennych w Jawie:

Zmiennene powinny posiadać następujące nazwy:

Kolekcje

Analiza Statystyk Zawodników w Lidze Koszykówki

Napisz program w Javie, który pobierze dane statystyczne zawodników z pliku CSV, a następnie przeprowadzi analizę tych danych, wykorzystując różne typy kolekcji. Program powinien: